0

Slumdog Millionaire

Posted by Trevanian on 15:30 in , ,
Slumdog Millonaire son zamanların en iyi filmlerinden birisi, ödülleride topladı daha da toplar gibi gözüküyor. Film hakkında bu işin elhi olanlar onlarca yazı yazmış zaten. Benim mevzum başka... Filmde Jamal, Amitabh Bachchan ismini duyunca acayip heyecanlandı, olmayacak işler yaptı malum :) ... Dedim, ben bu ismi nerden hatırlıyorum ? Eski filmlerinden birkaç sahne görünce bildim... Daha yakın zamanda izleyip çok beğendiğim ve blogda da tavsiye ettiğim Black' deki öğretmen.

O filmde oyunculuğunu çok beğenmiştim.. Slumdog Millionaire'deki sahneleri bana Malkoçoğlu ve Dünyayı Kurtaran Adam'ı çağrıştırdı hemen ... Meğer adam Hindistan'ın Cüney Arkın'ıymış..



|

0 Comments

Copyright © 2009 BoŞ MuHaBBeT ; Hiçbir hakkı saklı gizli değildir, ortalık malıdır