0

Recep İvedik 2 ve Kara Perşembe

Posted by Trevanian on 11:50 in , ,
Recep İvedik 1'i izledim güldüm, zaten lüzumlu luzumsuz herşeye gülen bir insanım. 2 yi de muhtemelen izlerim muhtemelen de gülerim. Benim problemim başka... Perşembe günü hem Tcell'i sömürelim hem kafamız dağılsın diye arkadaşlarla İstiklal Caddesi'ne çıktık. Benjamin Button'ın tuhaf hikayesi'ni izlemeyi düşünüyoruz. Aç kurtların köye inmesi gibi ne kadar öğrenci varsa akın etmiş sinemalara Recep İvedik 2 için... En dandik Atlas Sineması'nın önünde bile kafadan 40 dakikalık sıra var.

Bi dolanalım yemek yiyip gelelim dağılır herhalde dedik, 1 saat sonra tüm sinemalarda aynı durum devam. Emekli maaş kuyruğu gibi Recep İvedik 2 kuyruğu var. Sonra İstiklal'de AFM'den aşağıya doğru yürürken bir baktık Rüya Sineması'nda Benjamin Button'ın tuhaf hikayesi gösterimde hem de 5 ytl . Eskiden tepesinde "2 süper film birden"yazan sinema, sicili temiz değil... "Yok abi olur mu,gidilmez oraya" deyip direk uzaklaştık... Majestik'de sıraya girdik yarım saat bekledikten sonra sadece en önde yer var cevabını alınca sinirle orayı da terkettik, heryerde sıra var, seans araları uzun... O kadar uğraştık izlemezsek içimizde kalacak... Kimse dillendiremedi ama "Rüya'yı bir değenlendirsek mi acaba" bakışı attık üçümüzde....


Bi soralım bakalım ne ayak şu Rüya diye pasaja daldık... Baktık içerden ciftler falan çıkıyor, tipler düzgün... Gidip gişedeki bayana utana sıkıla; burayı adam akıllı temizlediniz mi_? Koltuklar şunlar bunlar değişti mi ? diye sorduk... Önce güldü.. Galiba herkes bunları soruyormuş... Herşey yenilendi, zaten insanlar gelmek istemediği için fiyatları düşük tutuyoruz dedi.. Aldık biletleri girdik.. Olumsuz birşey görmedim ben, Atlas'a tercih ederim yani..

O hemgamede sinema sinema gezip gişelerde gezerken acayip yorulmuşum. Filmde maşallah 3 saatten fazla... Arada bi 20 dakika uyumuşum ben resmen :) ... Ben uyanana kadar adam 5 yaş gençleşmiş yani.. Neticede kara bir perşembe yaşadık. Recep İvedik 2 rekor da kırar benden söylemesi. Bi daha da Pazartesi-Perşembe sinemaya gitmem Recep İvedik 2 vizyondan kalkmadan...

|

0 Comments

Copyright © 2009 BoŞ MuHaBBeT ; Hiçbir hakkı saklı gizli değildir, ortalık malıdır