0

Ne Eksik Ne Fazla İSRAİL Dünyadaki En Büyük TERÖRİST Organizasyondur

Posted by Trevanian on 13:56 in
Uluslararası sularda sivil gemilere saldırıp yaklaşık 20 kişiyi katlettiler dün sabah. Şimdi midemi bulandıran İsrail yandaşları şunu diyor:

Kendini savundu

Ulan akdenizin ortasında kendini savunmak diye birşey mi var? 74 mili, 60 mili geçtim zaten Gazze'nin 1 mil ötesi bile İsrail'in karasuları değil.

Gemdekiler önce saldırdı

Gemide silah yok. Zaten İsrail'in propaganda gücü bilindiğiden tek bir silah bile alınmadı gemilere. İsrail ve yandaşları her zman yaptıkları gibi YALAN söylüyorlar.
Hakkın olmadığı halde bir gemiyi işgal ediyorsun, sana sopayla karşılık verenleri kurşuna diziyorsun ve hala bazı çokhücleri hayvanlar haktan hukuktan bahsediyor.

Böyle olacağı belliydi gitmeselermiş.

Bu nasıl mantıktır ben çözemiyorum. Almanyadaki Yahudilerde bu kadar servet yığmasalardı Almanların memleketinde yaşamasalardı değil mi? Sen öyle yaparsan tabii! ki Hitler soykırım yapar. Kabahat Yahudilerde idi evet. Saçma oldu değil mi? Yukardakinden daha saçma değil.

Adamların nasıl bir gücü var varın siz hesap edin. Göz göre göre insanlığa kurşun sıkıp hala kendilerini haklı çıkartabiliryorlar. İran'da olaylar olurken dillerden düşmeyen TWİTTER nasıl koydu sansürü gördünüz mü? Ben gördüm!

|

0 Comments

Copyright © 2009 BoŞ MuHaBBeT ; Hiçbir hakkı saklı gizli değildir, ortalık malıdır