0

Ben bugün

Posted by Trevanian on 15:41 in ,

Nobel Barış Ödüllü Hindistan Cevizi OBAMA'dan sembolik de olsa, yarım ağız da olsa, yalandan da olsa bir tepki bekliyorum bakalım bunu ne kadar İsrail'i üzmeden becerebilecek.

Hüsn-ü Mübarek ve rejiminden büyükelçi çekmesinin yanında "üzüldük kötü oldu yaa"gibi faydasız demeçler bekliyorum biraz insanlıkları kaldıysa utanmalarını umuyorum.

BM lerden İsrail'in zulmüne, vahşetine, hukuk tanımazlığına, terörüne, korsanlığına karşılık 100000000 cu kez "
yapmasanız daha iyi olurdu tabi" temalı kınama ve sfırı yaptırım bekliyorum.

Doğan medyasından ve köşe yazanlarından "
Eyvah! İsrail'li turistleri kaçırdık!" temalı vatansever, milli ekonomiyi gözeten haberler ve sonunda hep İsrail'le iyi geçinmemiz sonucu çıkan derin siyasi analizler bekliyorum.

İsrail'den dünyada basınınındaki, siyasetindeki lobisini ve ekonomi, siyasi gücünü kullanarak zaten dünyada bir avuç kalan vicdan sahibi İNSANlardan 15-20 tanesini öldürüp mağdur gibi görünmesini ve "Yediğimiz her bokun arkadasındayız, İran terörist dünya müdahele etsin" demesini bekliyorum.

Somalili Korsanlar'ın
İsrail gibi aşağılık bir organizasyon ile aynı kategoride değerlendirilmemek için mesleği bırakıp balıkçılığa başladıklarını açıklamarını bekliyorum.

|

0 Comments

Copyright © 2009 BoŞ MuHaBBeT ; Hiçbir hakkı saklı gizli değildir, ortalık malıdır