2

BENİM ADIM ORMAN

Posted by Trevanian on 04:24 in
İsmail YK nın "feysbuk" isimli başyapıtını bir kenara bırakırsak eli ayağı düzgün albüm pek çıkmamıştı son aylarda. Şu dar zamanda Şebnem Ferah imdada yetişti. Söz ve müziği kendisine ait olan ve 12 parçadan oluşan bir albüm çıkarmış: Benim Adım Orman. Sadece bir şarkısını dinledim o da radyoda. Radyo programcısının yorumuna göre o eski hırçınlığı kalmamış biraz durulmuş bu sefer. Ayrıca albüm daha raflarada yerini almadan bir karalama, kötüleme, bilgi kirliliği oluşmuş net ortamında.

|

2 Comments


merak ettim beğendin mi? ben sanırım ikinci kez dinleyemem:s


Daha bir sakin, daha bir durulmuş eski deililiği kalmamış bu kesin :))

2009 boyunca yerli albümlerden sadece Manga'yı ve Duman'ı dinledim. Geçen şöyle bir yeni çıkanlar raflarına baktım Gülşen, Petek Dinçöz,Ferhat Göçer falan vardı.Şu kıtlık ortamında senin kadar katı olamıyorum :)

Copyright © 2009 BoŞ MuHaBBeT ; Hiçbir hakkı saklı gizli değildir, ortalık malıdır