0

İkileme Gel

Posted by Trevanian on 17:13 in

Yarın "Akışkan Gücü Kontrolü" vizem var. Haftalardır yattım, bugün sabahlar, toparlarım biraz diyordum... Demin bi arkadaş aradı İspanya - Türkiye maçına bilet var gel diye. İkileme gel. Bi tarafta kalırsam okulu bir dönem daha uzatacak ders, öbür yanda tarihi maç. Yok mok gelmeyeyim dedim önce, 45 saniyede ikna etti eşşek herif. Maçı zaten TV den izlersin aynı vakti her türlü kaybedersin deyince yelkenleri suya indirdim... Bu zihniyet yüzünden okulu uzattım. Sonumuz hayır olsun. Vatan millet sakarya nidaları bi yana maksat dünya gözüyle Avrupa Şampiyonu izleyelim :))

Finali Fatih Altaylı gibi yapayım;

Ne zaman adam oluruz ?
Zevklerimizi dersin önüne geçirmediğimiz zaman...

|

0 Comments

Copyright © 2009 BoŞ MuHaBBeT ; Hiçbir hakkı saklı gizli değildir, ortalık malıdır